Již dříve jste si na našem webu mohli přečíst o tom, co je to webhosting a doména v krátkém úvodním článku k tomuto tématu. Pokud si budete chtít tyto základní informace osvěžit, článek naleznete zde. Dnes bychom se rádi věnovali podrobněji doménám a užitečným radám, které se Vám mohou hodit třeba při volbě domény právě pro Vaši webovou stránku.
Základní SEO nastavení webových stránek
V dnešním článku se dozvíte, jak nastavit Váš web tak, aby se zobrazoval ve vyhledávačích a jak si napsat vlastní kvalitní SEO titulky a popisky webu za pomocí pluginu YOAST SEO. Získáte přehled o tom, proč jsou popisky webu důležité pro pozici Vašeho webu ve výsledcích vyhledávání a jakým chybám se vyvarovat.
V následujícím článku se dočtete něco málo o tom, jak si založit firemní profil na sociální síti Facebook. Také přidáme pár informací o tom, proč je dobré mít firemní profil své firmy a jaké možnosti nabízí Facebook pro prezentaci právě Vašeho podnikání.
V tomto článku Vám krátce přiblížíme základní pojmy týkající se webových stránek – webhosting a doména. Zatímco v případě pojmů jako jsou SSL nebo CAPTCHA zabezpečení se jedná o informace spíše pro zajímavost – porozumění pojmům webhosting a doména je důležité i pro laika vlastnícího webové stránky.
Jak poznat kvalitní webové stránky?
V dnešním článku se zaměříme na několik rad, jak poznat a udržovat kvalitní stránky, které budou na googlu prosperovat. Kvalitní webové stránky vyhledávač Google posouvá výše a upřednostňuje ve vyhledávání a tedy tímto zvyšuje šanci, že zákazník najde právě Vás.
Představujeme Vám SSL zabezpečení
V tomto článku bychom Vám rádi představili SSL certifikáty – vše, co je dobré vědět o jejich fungování, historii a proč je vůbec dobré si SSL certifikaci pořídit pro Vaše webové stránky.
V předchozím článku jsme se zabývali tím, co vše se skrývá za pojmenováním CAPTCHA. Pochopili jsme význam této zkratky a popsali jsme, že se jedná o cenný ochranný mechanismus v boji proti různým podvodníkům – ať už je jejich cíl jakýkoliv. Může se jednat o získání přihlašovacích údajů, zahlcení e-mailu či komentářové sekce spamy či k podvodné zvýhodňování jedné strany v online hlasování.
UI, UX, Product a Interaction designer. Kdo se v tom má vyznat? Mnoho lidí, často i designerů se ve všech těch pojmenováních ztrácí. Z každé strany na ně kouká jiné označení designera, často se i samotný designer označuje nesprávně a nazývá se něčím, čím ve skutečnosti vůbec není. Tak si to rozeberme popořadě.
SEO aneb nechte se najít
Mnoho lidí SEO zanedbává, nebo ho dokonce úplně ignorují. Správným využitím SEO technik dokážete výrazně zvýšit návštěvnost webu. SEO je optimalizace pro vyhledávače jako je Google, Yahoo, Seznam a další. Velké množství návštěv webu pochází právě z těchto vyhledávačů.
V předchozím článku jsme si probrali, co to vlastně User experience nebo UX vlastně je, kdo je UX designer a co takový UX designer dělá. V tomto volném pokračování předchozího článku se koukneme víc do hloubky na to, jak UX ovlivňuje Váš byznys a proč byste se na to měli zaměřit.
User experience, neboli uživatelská zkušenost, se za posledních pár let vyvinula z opomíjené součásti designu v samostatný obor, který již má své vlastní místo a v mnoha velkých firmách je na user experience (zkratka UX) zaměřeno jedno celé oddělení.
Žijeme v éře mobilní. To by měl být hlavní důvod, proč mít mobilní verzi Vašeho webu. Zkuste si vzpomenout, když jste naposledy byli na pro mobilní zařízení neoptimalizovaném webu a snažili jste se něco najít nebo na něm něco udělat. S téměř úplnou jistotu můžu říct, že to bylo otravné a neintuitivní. A hlavně to trvalo mnohem déle, než by mělo.
Základem každého webu je text. Proto by měl plnit svůj účel a prodávat. Hned po tom, co si návštěvník webu udělá první dojem a rozhodne se na webu zůstat, přesune se ke čtení obsahu webu. Jak ale všichni víme, nikdo se nechce hrabat v patnácti odstavcích textu a hledat tam informace.
Barvy jsou všude kolem nás a přímo ovlivňují náš život a naše emoce. Zkuste si představit jaro, krásnou kvetoucí přírodu, všude to září barvami. Pravděpodobně ve Vás tato představa vyvolala pozitivní emoci.
Design webu musí být jako první věta tohoto článku. Musí být krátký, výstižný a hlavně musí rychle zaujmout. Podle výzkumu společnosti Google si průměrný člověk udělá názor na Váš web za pouhých 50 milisekund, což je příliš krátká doba na to, aby jej zaujal obsah.
Tvorba webových stránek není jenom o moderním designu a atraktivních obrázcích. O úspěchu Vašeho webu nejen u Vašich zákazníků, ale také ve vyhledávačích rozhoduje jak kvalitně máte sepsané texty. Smysluplný text a správná gramatika tvoří důležitý faktor v tom zda zákazník využjije Vašich služeb. Při tvorbě webových stránek dbáme na dodržení těchto standartů.
Těšíme se na budoucí spolupráci s Vámi.