Webovky pro firmy

Pokud uvažujete o vlastních webových stránkách pro Vaši firmu (a to je dobře, protože webové stránky jsou dnes pro podnikání nezbytností) určitě přemýšlíte o tom jak tuto investici udělat co nejlepší. Spousta lidí se rozhodne pro bezplatné řešení webových stránek – napíše do vyhledávače webové stránky zdarma a za pět minut si vytvoří v editoru něco jako web nejlépe na doméně www.mojefirma.superwebrychle.cz. Tyto stránky jsou kromě obsahu samotné firmy také nacpanné cizí reklamou – ano web a doména zdarma téměř vždy znamená, že na svoje stránky máte na podivně vypadající doméně plnou reklam.

Teď si představte, že hledáte stavební firmu, která Vám zrekonstruuje bytové jádro nebo sháníte malíře pro vymalování bytu. Vyhledávač nebo firemní katalog Vám ukáže dvě firmy – jedna firma má webové stránky na vlastní placené doméně ve tvaru www.mojefirma.cz a web je bez rušivých reklam na jiné produkty. Druhá firma má podivnou webovou adresu www.mojefirma.superwebychle.cz, stránky vypadají velice neprofesinálně a z každého rohu na Vás vyskakuje reklama.

Která firma na Vás jako na zákazníka působí důvěryhodněji?

Zákazníkům, kterí u nás poptávají tvorbu webových stránek nikdy nedoporučujeme šetřit na webhostingu a doméně. Za prvé investice do hostingu a domény není tak velká částka (viz. náš článek o tom jak nenaletět při koupi hostigu) a za druhé zákazník, který navštíví Váš web pozná zda jste nešetřili na tom, abyste jej jako klienta získali.

Pokud chcete jako firma na internetu působit profesionálně je nutné do webhostingu a domény těch několik stovek zainvestovat. Zákazník, který s Vaší firmou na internetu učinní první kontakt vždy podvědomě získá lepší pocit z firmy, se kterou jedná.