Teď si představte, že hledáte stavební firmu, která Vám zrekonstruuje bytové jádro nebo sháníte malíře pro vymalování bytu. Vyhledávač nebo firemní katalog Vám ukáže dvě firmy – jedna firma má webové stránky na vlastní placené doméně ve tvaru www.mojefirma.cz a web je bez rušivých reklam na jiné produkty. Druhá firma má podivnou webovou adresu www.mojefirma.superwebychle.cz, stránky vypadají velice neprofesinálně a z každého rohu na Vás vyskakuje reklama.
Která firma na Vás jako na zákazníka působí důvěryhodněji?
Zákazníkům, kterí u nás poptávají tvorbu webových stránek nikdy nedoporučujeme šetřit na webhostingu a doméně. Za prvé investice do hostingu a domény není tak velká částka (viz. náš článek o tom jak nenaletět při koupi hostigu) a za druhé zákazník, který navštíví Váš web pozná zda jste nešetřili na tom, abyste jej jako klienta získali.
Pokud chcete jako firma na internetu působit profesionálně je nutné do webhostingu a domény těch několik stovek zainvestovat. Zákazník, který s Vaší firmou na internetu učinní první kontakt vždy podvědomě získá lepší pocit z firmy, se kterou jedná.